Jen malá sprška novinek

18.10.2013 19:39

Uběhla zase nějaká doba a tak mě napadlo, že bych mohl napsat, jak na tom v poslední době jsem.

Ze všeho nejdřív začnu hrou Might and Magic: Heroes VI. V aktuálním čísle časopisu SCORE (237) právě vyšla kampaň Tváří v tvář smrti, na které jsem pracoval s Nivenem a o které jsem se již zmiňoval v poslední aktualizaci. Samostatně ke stažení bude asi tak do měsíce... takže pokud jste nedočkaví, stavte se v trafice, kde na vás naše dobrodružství bude čekat. Hlavně pak dejte vědet, jak se vám líbila...

Další malá drobnost... pod odkazy na literární servery jsem umístil odkazy na mé profily na stránkách Československé filmové databáze a České bibliografické databáze. Takže, pokud vás zajímá jaký mám filmový a knižní vkus, nic vám nebrání se na ně podívat.

No... a teď k těm důležitějším věcem. S novou povídkou to nevypadá tak optimisticky, jak na začátku září. Po důkladném rozmýšlení jsem se rozhodl dát prvotně zamýšlenou povídku k ledu. Hlavním důvodem je plánovaná délka a druhým (a neméně důležitým) důvodem je ještě "nasávání" informací ohledně jistých věcí, které bych chtěl v povídce z blázince použít (a taky nechci, aby byla povídka nevěrohodná a blbá). Neznamená to, že ji nenapíšu, jen že ji na jistou dobu odkládám a než se k ní vrátím, pustím se do jednoho kratšího námětu, který mne nedávno napadl.

Můžete remcat, že jsem slíbil to a to, ale vzhledem k tomu, jak to se mnou v posledních letech vypadalo se to dalo na nějakých 80% čekat :D. Tak snad nenaštvete a nezanevřete na mě ;-)

TondaFS