Maximus pohlédl na Sokolí vrch ležící v dálce a trůnící téměř na vrcholku hory, a na jeho tváři se objevil úsměv. Město ve tmě zářilo. V jeho centru, jak usoudil, zrovna probíhaly velké oslavy na počest vítězství Antona nad pekelnými bestiemi, které ještě na počátku toho dne, sužovaly celou zemi.

    „Nemají ani nejmenší tušení,“ zašeptal si pro sebe Maximus.

    „Pane,“ ozval se za ním mužský hlas. Maximus se otočil a pohlédl do tváře velitele pěší jednotky. „Zvědové hlásí, že je město téměř nechráněno. Podle toho, co si lidé mezi sebou povídají, oslavy potrvají ještě dva dny.“

     „Výborně,“ řekl Maximus a otočil se zpět k Sokolímu vrchu. „Řekni všem, ať se připraví. S východem slunce zaútočíme na město. Ani nebudou vědět, co se děje, až do doby, než bude Sokolí vrch náš.“

Přeložené příručky pro práci s editorem map

Přeložené příručky, které popisují základní práci v Editoru scénářů, Tvorbu příběhových scénářů a Funkce v Trigger editoru. Máte-li jakékoliv připomínky k mému překladu nebo jestli jste našli nějakou chybu, stačí napsat sem do diskuze nebo na můj mail a já soubor opravím. 

1. Stručný průvodce pro práci s editorem (pdf)

 2. Průvodce nástroji pro tvorbu příběhového scénáře (pdf)

3. Průvodce skriptováním Umělé Inteligence pomocí spouštěčů (pdf)

  

Kampaně

Tváří v tvář smrti

Před dávnými časy, kdy ještě ti nejmoudřejší z elfů nevěděli, že existují národy trpaslíků, kteří sídlili v horách Grimheimu a težili obrovské množství zlata a drahokamů, se zrodila obrovská síla. Síla temna, kdy nekromancer jménem Abaddon vyrazil s tou nehrozivějši nemrtvou armádou dobýt království trpaslíku v horách. Trpaslíci se bránili statečně a dokonce i tak hrozivé přesile v pevných hradbách odolali. Vítězství ale nemohlo trvat věčně a trpaslíci očekávají, kdy se nemrtvý lord vrátí, aby jim oplatil porážku, kterou utrpěl. 

 

Na kampani jsem pracoval spolu s Nivenem a testerem Antonym, kterým patří můj velký dík. 

Kampaň si můžete stáhnout z Nivenových stránek: ZDE.

Naleznete-li v kampani chyby, pište je do odkazovaného fóra na Heroes Centru: ZDE.  Momentálně tam  najdete i odkazy na opravené mapy, které se brzy objeví i v odkazu na Nivenových stránkách.

 

Scénáře

Pekelné problémy

Po svém návratu z války, kde jsi svému králi pomohl odrazit velkou armádu nemrtvých, kteří měli zálusk na celou lidskou řísi, zjišťuješ, že na tvé malé údolí zaútočila armáda pekelníků z Sheogu a obsadila jej. A ač jsi po velkých bitvách s nekromanty vysílen a tví vojáci též, shromáždíš všechny bojeschopné bojovníky a vydáš se získat svuj domov zpět.

Problémy na sebe nikdy nenechají dlouho čekat!

 

 

Mapy pro hru více hráčů

Království

Království - minimapaTři hrdinové bojují o nadvládu nad prosperující královstvím. Tři hrdinové, ale pouze jeden z nich se stane králem...

 
 
 
 
 
 
 
 

Ostrov - minimapa

Ostrov

Král je mrtev....

Jeho královstvi - ostrov, bohatý na vzácné suroviny - nemá žádného vládce, protože nezvolil, kdo se z jeho osmi dětí stane nástupcem. A nyní, všichni sourozenci bojují mezi sebou, aby rozhodli, komu bude nakonec trůn náležet.

Bratrská a sesterská láska trvá do doby, než se má jeden z nich stát králem.
 
 

 

Mapy stáhnete kliknutím na jejich název a jejich vybráním na mém serveru dropboxu. Abyste si je mohli zahrát, musíte je uložit do složky Scenario, tradičně umístěnou ve složce: Dokumenty/Might and Magic: Heroes VI/Scenario 

Ve hře poté vyberte vlastní hru a stažené mapy by se vám měly objevit dole v seznamu map. Příběhové mapy spouštějte jejich vybráním ve hře v záložce Scénáře!

Might and Magic: Heroes VI

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek